Click here for Myspace Layouts

Tuesday 31 January 2012

menyedihkan

nk story skit lah nie...ada hamba Allah(mybe sowg or lbeyh)nie...xtau nk kata prangai cm hape...mmg agk mnyakitkn gak prkataan yg kuar dr dia 2...wahhh..mnyengat dowh...siap tlis at fb bgai...mmg sdey kalo mngata ayah or fmily kte..kalo korg pn cnfirm xdpt trima gak...ada kew kata ayah aku xingt keranda sbb dh tua..mmg xmntion ayah aku but kte msti tau sape yg dia nk smpikn kn??sbb dia brmslh dgn kmi skluarga...actually,aku nk luah sbb dh xtahan nie..siap nangis bgai...mmg mncabar nama nye...dia siap ungkit time ayah aku skit..katanye knon ayah aku skit 2 sbb Allah 2 nk byr cash sbb dosa ayah aku..dia 2 sape nk ckp cm 2...Allah kew??mnusia xlyak ckp cm 2..antara dosa mnusia nie yg lyak tntukn hnye Allah shj...sme ada skit sbb dosa kew atau hape kew...hnye urusan Allah shj...lg satu...utk pngetahuan org cm ko 2,keranda 2 xkira tua atau muda..sape2 bleh msok keranda 2..bkn utk org tua...skang pn,rmai org muda yg dh msok dlm keranda 2 hokeyh...jgn ingt muda 2 leh hdup slmanya...but ape pn,smoga kalian sume sntiasa insaf okeyh...

*p/s:Ya Allah,kau selamatkn lah kmi skluarga dr sebarang ftnah yg durjana..amiinnn...

No comments:

Post a Comment