Click here for Myspace Layouts

Sunday 31 July 2011

Kehilangan ayahanda pengetua yang trsyg

    Warga SMKDH trasa khilangan dgn prginya pengetua(ayahanda)ksygn kmi sume....Bgitu cpt bliau mninggalkn kte sume...kmi sggh trasa dgn khilangan bliau....trasa mcm bru smlm jmpe arwah....aku rasa trkilan sgt sbb xdpt jmpe arwah kali trakhir n ziarah arwah masa dihospital krana aku brada di kg...stlh aku mndpt brita trsebut,aku rebah bgai xprcye dgn brita 2...stiap waktu trbyg2 wajah arwah ktika bri ucapan dlm prhimpunan...xsgka arwah prgi jua....tp aku kne trima hkikat bhawa Allah lbh syg kn arwah....arwah mninggal tnpa dsgka2...tiada ucapan trakhir arwah pd kmi anak2 didiknya...ssghnye pmrgian arwah mnjd satu tamparan hebat pd sume wrga SMKDH...akhirnya arwah prgi tnpa dsgka2 dan prgi jua mninggalkn kmi yg amat mmrlukan nasihat arwah......Kmi brharap agar arwah dtmptkn dlm kalangan org2 yg soleh dan briman....esk hari mrupakan hari skola...psti suasana 2 xkn ceria spt sdiakala krana msing2 akn brduka akibat drpd pmrgian ayahanda pngetua...Smoga ahli kluarga arwah tabah hdapi dgaan nie smpena nk mnjelang ramadan yg mulia nie.....anggap shj sbg ujian Allah kpd kluarga arwah....ssghnya ada hkmah dsbalik kjadian nie..Arwah prgi dh nk ramadhan....Jasa arwah akn ttap brsemadi dlm ati kmi sume...knangan arwah brsama kmi xmgkin dpt kmi lpekn....Arwah slalu bg smangat pd students especially students yg nk amik exam bsar spt PMR,SPM n STPM....pngorbanan ayahanda pngetua pd kmi amat bsar...pngetua plg lama dlm mndidik kami di SMKDH....Aku coretkn wrkah ini dlm blog krana apabila aku bka blog psti aku akn ingt arwah dan xmgkin lpe arwah....
   
p/s: Ssghnye ingatan kmi wrga SMKDH trhdap arwah pengetua akn ttap brsemadi dlm ati n sanubari kmi sume...Kmi syg arwah...sdekahkan Al-Fatihah kpd arwah agar rohnya dicucuri       rhmat n dtmptkn dlm kalangan org briman...
        

                                        

No comments:

Post a Comment